nowy1

poniedziałek, 22 września 2014

Wizyta w Nowym Jorku - dzień pierwszy. (80*)

Felipe i Letizia przybyli do Nowego Jorku już wczoraj. Niestety nie pojawiły się żadne zdjęcia z powitania na płycie, z lotniska czy też drogi do hotelu. Dziś zaczęli oficjalny program wizyty. Król spotkał się ze stypendystami programu "Fullbright" w Instytucie Edukacji Międzynarodowej (IIE), zaś Letizia odwiedziła publiczną szkołę "Dos Puentes" w Harlemie, która realizuje program nauki w języku hiszpańskim i angielskim.





Letizia ma na sobie nowy, wełniany kostium Hugo Boss w kolorze oberżyny (obecnie na stronie producenta jest już on wyprzedany), pantofle Magrit oraz różową torebkę od Felipe Varela..





Następnie obydwoje pojawili się na lunch'u z czołowymi, hiszpańskimi naukowcami pracującymi w USA.




Felipe spotkał się także z Królem Jordanii Abdullahem II.


Przewiduje się, że małym zgrzytem podczas wizyty w Nowym Jorku, może być spotkanie hiszpańskich Monarchów z osobistą asystentką i doradcą Księżnej Charlene: niemiecką Księżną Corriną zu Sayn Wittgenstein. Corrina znana jest głównie z bycia "drogą przyjaciółką" Króla Juana Carlosa. Plotkuje się, że parę mogą łączyć jeszcze bliższe relacje szczególnie, że Księżna towarzyszyła mu podczas sławnego polowania na słonie w Botswanie.


Źródło: http://members5.boardhost.com/, http://www.semana.es/

7 komentarzy :

  1. Jestem pod wrażeniem:) Trzy słowa : klasycznie , minimalistycznie , stylowo.Mam do Ciebie pytanie czy będzie rozbudowany dział styl królowej? Jestem wielką fanką Twojego bloga i moje szczere pokłony za tak wspaniałą pracę.I tak z czysto ludzkiej ciekawości czy mówisz po hiszpańsku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa.:) Wciąż mam nadzieję, że wszystko jakoś nadrobię, pouzupełniam, rozbuduję, ale czas i rzeczywistość nie pomagają.:( Liczę, że maksymalnie do połowy października wszystko się unormuje i wreszcie zajmę się blogiem na poważnie. Tak więc proszę jeszcze o chwilę cierpliwości.:)
      Nie mówię po hiszpańsku, ale sporo rozumiem. Jutro zaczynam pierwsze zajęcia na kursie językowym więc wkrótce mam nadzieję nadrobić ten "nietakt".;)

      Usuń
    2. Uczyłam się hiszpańskiego na studiach i bardzo polubiłam ten język. Niestety za wiele zajęć nie miałam (raz na miesiąc, bo zaocznie), ale mimo wszystko dobrze wspominam te godziny nauki, a notatki mam do dzisiaj ;)
      Również uwielbiam Twojego bloga i dzięki niemu też zainteresowałam się hiszpańską rodziną królewską :)

      Usuń
  2. ja również jestem Ci wdzięczna za Twoją prace.Dzięki Tobie jeszcze bardziej polubiłam Księżną Letizie no i ucze sie języka hiszpańskiego.Jesteś Wielka.Pozdrawiam i dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uwielbiam Twój blog. Jestem wielką fanką Letizii i naprawdę bardzo się ucieszyłam, kiedy trafiłam na tę stronę. Trzymam kciuki za rozwój bloga!

    A kostium bardzo ładny, super kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mi się wydaje, czy Letizia przyciemniła włosy? Kolor oberżyny jest w tym sezonie bardzo modny, świetnie ten kostium się wpasowuje w trendy :)

    alessandra

    PS. Ja też bardzo lubię ten blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz rację, że przyciemniła włosy, na zdjęciach nie widać jasnego balejażu. Na pewno odświeżyła kolor, włosy przepięknie się błyszczą.:)

      Usuń

Ronnie natalia-oreiro-pl