nowy1

czwartek, 26 lutego 2015

Otwarcie 34-tej edycji Międzynarodowych Targów Sztuki Współczesnej. (21*)

Felipe i Letizia zainaugurowali dziś 34 edycję Międzynarodowych Targów Sztuki Współczesnej. Impreza, która potrwa do 1 marca odbywa się w halach Feria de Madrid. Eksponaty, które łączą w sobie sztukę klasyczną, współczesną i awangardę pochodzą z 29 krajów. W ich skład wchodzą prace z dziedziny malarstwa, rzeźby, instalacji, fotografii, video, rysunki i grafiki.
Jak widać kreacja Letizii dopasowana jest do tematu wyjścia - sztuki współczesnej. Sukienka jest nowa i pochodzi z kolekcji Felipe Varela. Poza tym, że składa się z materiału w 3 kolorach jej ozdobą są również wszyte kryształy Swarovskiego. Do kompletu Królowa dobrała torebkę od tego samego projektanta i buty od Magrit.





Warto również zwrócić uwagę jak doskonale dopasowany do sukienki Letizii jest krawat Felipe.:)



Źródło: http://members5.boardhost.com/, http://www.casareal.es/

7 komentarzy :

  1. Kolejna stylizacja, która mnie zachwyciła. Bardzo ciekawa i bardzo ładna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyglądała. Buty mi nie pasowały póki nie ujrzałam tego odcienia zieleni na sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest przepiękna. Na początku myślałam, że bluzka i spódnica, a tu takie zaskoczenie :)

    danish-royal-family.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna udana stylizacja, bardzo mi się podoba, sukienką jest bardzo piękna, dobrze, że dodała wyraziste szpilki pasujące do sukienki, wygląda to bardzo ciekawie i "nowocześnie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ona to robi, że zawsze wygląda tak dobrze? :) Zazdroszczę :P
    Sukienka jest idealna na takie wyjście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna stylizacja, sukienka bardzo ciekawa przez ten niebieski element :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna stylizacja :)

    Zostałaś nominowana do challenege o swoim idolu. Więcej informacji u mnie :

    meryemuzerli-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Ronnie natalia-oreiro-pl