nowy1

czwartek, 27 października 2016

Audiencje w Pałacu.

Letizia odbyła dziś w Pałacu dwie audiencje: pierwszą z przedstawicielami Stowarzyszenia Osób Dotkniętych Rakiem Jajnika, drugą z organizatorami projektu-wyzwania "Edukacja, przyszłość i technologia". Aktualizacja tekstu jak zacznie działać strona internetowa HRK.




Jeśli chodzi o outfit Królowej można mieć mieszane odczucia. Moją pierwszą reakcją był grymas na twarzy i myśl: "o rany". Teraz sądzę, że aż tak źle nie jest, ale nadal nie jestem przekonana do spodni wyglądających jak dres... Ich producentem jest Hugo Boss, do tego Letizia dobrała szpilki od Caroliny Herrery i kolczyki Mango.



Źródło: http://www.casareal.es/, http://members5.boardhost.com/

7 komentarzy :

  1. Przez te paski na bokach w pierwszej kolejności pomyślałam, że to spodnie dresowe z Adidasa :D
    Moim zdaniem owe paski psują całą stylizację. Gdyby nie one, byłoby ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była moja pierwsza myśl, kiedy zobaczyłam te spodnie ;) Faktycznie trochę psują stylizację, bo generalnie Letizia fajnie wyglądała. I śliczna miała fryzurę.

      Usuń
  2. Nie, nie. W takich spodniach Letizia mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie, ja też zaraz pomyślałam o dresach. Spodnie wszystko psują

    OdpowiedzUsuń
  4. Może modne takie spodnie,ale nigdy się do dresów na wyjście nie przekonam:)A szkoda,bo psują śliczne i eleganckie kolczyki i fryzurę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż... wybory modowe Letizii nie raz pozostawiały wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń

Ronnie natalia-oreiro-pl