nowy1

czwartek, 3 kwietnia 2014

Zakupy wiosenne.

Magazyn Hola! publikuje zdjęcia Letizii z porannych zakupów w centrum handlowym w pobliżu Pałacu. Ubrana w skórzaną kurtkę, jeansy, duży szalik z kolorowym deseniem oraz buty na niewielkim obcasie, z nieodłącznymi okularami przeciwsłonecznymi aviator, torbą z krótkimi uchwytami i dwoma telefonami przemknęła prawie niezauważona. Według gazety Księżna przymierza się do wiosennego remontu czy też zmiany wystroju swojego domu.



Źródło: http://members5.boardhost.com/

12 komentarzy :

  1. Podobają mi się te buty. Ciekawe, od jakiego projektanta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie balerinki, ale dużo bardziej prozdrowotne, bo na obcasie;)

      Usuń
    2. Mi również podobają się te buty :) Chciałam sobie kupić podobne, ale nie znalazłam w moim rozmiarze-tak to jest, jak się nosi 34,5 ;D

      Usuń
    3. Obstawiam Magrit. Aczkolwiek wiele firm ma podobny fason butów w swoich kolekcjach.

      34,5? Współczuję, pewnie ciężko kupić jakieś sensowne buty. Oczywiście mam na myśli coś innego niż dziecinne np. z Myszką Miki.;)

      Usuń
    4. Faktycznie ładne buty, tak dyskretnie dodają kilku centymetrów. Ogólnie stylizacja śliczna, wiosenna, szczególnie podoba mi się kolorowy szal, mam słabość do takich :)
      Co do rozmiarów ja mam 36,5 i też jest ciężko coś znaleźć - takich połówek nie ma w sklepach, a 36 są za duże, natomiast 37 opadają z pięty :(
      34,5? A ja myślałam, że mam małą stopę :D

      Usuń
    5. Powiem Wam szczerze, że na początku byłam wściekła ;D Ale z czasem przyzwyczaiłam się do tego, bo co mogę zrobić? :) Poza tym małe dopracowanie i coś z tego wychodzi :D Jakiś rok temu kupiłam buty na dość wysokim obcasie od Oleksego rozmiar 34 i cieszyłam się jak dziecko :D
      To chyba dziedziczne, bo moja mama też ma małą nogę. Jak była w moim wieku nosiła 35, teraz nosi 37-38. Mam nadzieję, że i w moim przypadku tak będzie :D
      Wybaczcie, że się rozpisałam :D

      Usuń
    6. Ja mam rozmiar 36,5, ale w Niemczech są połówki :) Nie mam tu w ogóle problemu z kupieniem butów. W mojej mieścinie jest jeden sklep z butami i zawsze jak wchodzę, to kupię 2 pary. Dlatego idę tam tylko 2 razy w roku, bo inaczej cały czas kupowałabym jakieś buty :) W Polsce nieraz szukałam odpowiednich butów kilka miesięcy i nie mogłam znaleźć.

      Usuń
    7. Jesteś prawdziwą szczęściarą.:) Też bym chciała znaleźć taki sklep. Duży wybór, ciekawe buty i przystępna cena.;) Co prawda problemów z doborem rozmiaru nie mam, ale rzadko co mi się podoba lub pasuje do sylwetki. Buty Letizii by mi pasowały, gdyby miały trochę większy obcas.;)

      Usuń
    8. mały rozmiar stopy źle, ale duży też niedobrze - ja mam problem bo nie ma butów w takim rozmiarze. jak już znajdę buty w moim rozmiarze to albo 41 nie chce mi wejść na nogę, bo ciśnie, a 42 znowu za duże ;( Letizia ma super buty też bym takie chciała :(

      Usuń
    9. To ja chyba mam szczęście, bo choć jestem niska to noszę numer 37 - dlatego przeważnie nie mam problemu z butami ;)
      Letizia wyglądała ładnie :)

      Usuń
  2. gdybym mijała ją na ulicy to w ogóle bym jej nie poznała :D bardzo ładnie wyglądała, podoba mi się taka stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń

Ronnie natalia-oreiro-pl