nowy1

poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Kolejne zdjęcia wakacyjne.

8 sierpnia Para Królewska wraz z córkami kibicowała załogom żeglarskim podczas ostatniego dnia zmagań w XXXIV Copa del Rey.









***

Pojawiła się informacja, że Felipe i Letizia wraz z córkami widziani byli w Stambule. Tutaj jest link do filmiku z momentu opuszczania przez nich lotniska. Jakość jest słaba i tak naprawdę to może być każdy. Po wczorajszych doniesieniach o zamachu w Turcji poinformowano, że cała czwórka przeniosła się do Włoch. Są to całkowicie nieoficjalne wiadomości, Pałac nie wydał w tej sprawie żadnego komentarza.
***

Bardzo Was przepraszam za to co się działo na blogu podczas mojej nieobecności. Od dziś na czas nieokreślony wprowadziłam moderację komentarzy. Jednocześnie usunęłam opinie, które w sposób jednoznaczny wskazywały na hejt lub kogoś obrażały. Przykre, że takie dziecinne i bezsensowne komentarze mogą sprawiać radość czy przyjemność...

Źródło: http://members5.boardhost.com/

9 komentarzy :

  1. Nawet nie zauważyłam, ze pojawił się jakiś hejt, bo nie ma notki nowej to nie wchodzę :P

    Letizia miała tylko niezbyt odpowiednie buty jak na odwiedzanie jachtu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak patrzę na te zdjęcia i zastanawiam się do kogo podobna jest Sofia, bo starsza chyba do ojca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moderacja komentarzy to świetna decyzja. Odkąd wprowadziłam ją na moim blogu, mam spokój. Przez jakiś czas anonimy jeszcze próbowały komentować, ale potem poddały się. Zgadzam się z Tobą. Takie anonimy pewnie nie mają nic do roboty i tylko siedzą cały dzień przed komputerem, wylewając jad.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Magdo,
      Mogłaby pani podać link do swojego bloga? Chciałabym poczytać notki wykonane przez panią :).

      Usuń
  4. Wakacje to i dziewczynkom od słońca wyjaśniały bardziej włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczynki są takie śliczne! Letizia wygląda na zrelaksowaną :)

    alessandra

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ostatnio na stronce magazynu Vanity Fair, że Letizia zajęła 8. miejsce w ich rankingu na najlepiej ubranych 2015. Fajnie, że jej świetny (wg mnie najlepszy ze wszystkich royalsów) styl został doceniony. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co sądzisz o tym blogu:
    Www.krolowa-niderlandow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Ronnie natalia-oreiro-pl