nowy1

wtorek, 13 grudnia 2016

Kolacja na cześć laureatów nagrody dziennika ABC.

Dziś wieczorem Felipe i Letizia biorą udział w uroczystej kolacji połączonej z wręczeniem nagród dziennika ABC. Laury ustanowione odpowiednio w 1920, 1929 i 1966r. przyznawane są w trzech kategoriach. Nagroda "Mariano de Cavia" za wyróżniający się artykuł, nagroda "Luca de Tena" za wybitne trajektorie dziennikarskie w obronie wartości, zaś nagroda "Mingote" za dowcipy, bajki, rysunki czy fotografie ukazujące przemiany. Poniżej pierwsze zdjęcia.










Sukienka od Niny Ricci. Ciekawe czy ta noszona przez Letizię też ma "dziury" na łokciach?;)


"Dziury" jednak są.;)



Źródło: http://www.casareal.es/, http://members5.boardhost.com/

7 komentarzy :

  1. Patrzę na zdjęcia i szukam tych dziur! Pierwsza myśl: na pewno ich nie ma...ale jednak są! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku miałam mieszane uczucia co do sukienki, ale coraz bardziej mi się podoba. Całość jest spójna a make-up i buty wymiatają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba stylizacja i pierwszy raz uważam, że ekstrawagancka kreacja pasuje do eventu. Tylko te dziury niepotrzebne. Ta na plecach w zupełności by wystarczyła.

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszym momencie mi się nie podobała ta sukienka, ale przyjrzałam się bliżej i zmieniłam zdanie :) Odważny makijaż i dyskotekowa fryzura też na plus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Media hiszpańskie również miały problem z oceną tej stylizacji. Część uznała ją za nowatorską, odważną i pasującą do okazji, część z kolei skrytykowała za podobieństwo do stylu a la Kim Kardashian. Pewnie prawda leży gdzieś po środku, bo przecież z gustami się nie dyskutuje.;)

      Usuń

Ronnie natalia-oreiro-pl