nowy1

wtorek, 28 kwietnia 2020

Letizia w maseczce!

Para Królewska odwiedziła wczoraj madrycką Agencję Bezpieczeństwa i Ratownictwa 112. Wiem, że to pewnie trochę głupie i śmieszne, ale czekałam na dzień, w którym Królowa pojawi się publicznie w całym rynsztunku czyli maseczce i rękawiczkach. Każdy z Nas wygląda w tym zestawie jak ufoludek, jednakże Letizia jak zwykle prezentuje się całkiem przyjemnie dla oka. Widzimy ją pierwszy raz po 43 dniach "kwarantanny" w Pałacu Zarzuela. Jeśli chodzi o outfit to zdecydowała się powtórzyć zestaw ze swojego ostatniego wyjścia czyli wizyty w Paryżu. Granatowy garnitur oraz jedwabna bluzka pochodzą od Hugo Boss, zaś szpilki od Magrit.







Źródło: https://www.casareal.es/; https://www.vanitatis.elconfidencial.com/;https://www.semana.es/

4 komentarze :

  1. Może pojawi się jakaś moda i styl w noszeniu maseczek i rękawiczek? Ironizuję, ale kto wie, jak długo to potrwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, że Letizia założyła zwykłą maseczkę, a nie jakiś stylizowane dziwactwo, które pseudogwiazdy traktują jak gadżet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się zgadzam. Denerwuje mnie lansowanie się w maseczkach czy rękawiczkach i cieszę się, że Letizia nie idzie w tym kierunku. Dzięki temu nie odciąga uwagi od tego co ważne.

      Usuń
  3. A ja jestem za maseczkami wielorazowego użytku, tj. Z tkaniny. Myślę tu o zanieczyszczaniu ziemi póżniejszymi odpadami. No tak już mam, że to dla mnie ważne jest bardzo. Już jest problem ze zużytymi maseczkami. Sama takiej używam. Z bawełny. Dezynfekuję przez zalanie wrzątkiem. Taka maska jak nosi Letizia to najszybszy i najwygodniejszy sposób. Piszę, nie żeby włożyć kij w mrowisko, tylko podzielić się swoim zdaniem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Ronnie natalia-oreiro-pl