nowy1

piątek, 17 października 2014

Prezentacja przewodnika "Uważaj, serce" oraz 23 edycji Słownika języka hiszpańskiego ""Edición del Tricentenario". (94*)

Znów tylko zdjęcia. Dzisiejsza stylizacja Letizii jest już jak najbardziej znana. To po raz kolejny połączenie sukienki i żakietu od Hugo Boss z pantoflami od Magrit.







Prezentacja słownika.





***

Po prezentacji słownika Letizia widziana była na nieformalnym obiedzie z grupą dziennikarzy, współpracujących z Domem Królewskim. Następnie wraz z Felipe wybrali się do kina.


Źródło: http://members5.boardhost.com/

6 komentarzy :

  1. Czyżbym nie skomentowała? O.o
    No cóż, już nadrabiam :D zachwycona nie jestem, ale też nie ma tragedii :) Troche za nudno, jak dla mnie :)

    katethecambrdiges.blogspot.com
    myheart-mymusic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi się stylizacja podoba, może dlatego, że lubię takie stonowane kolory :) i wydaje mi się, że Letizia dobrze w nich wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Letizia musi lubić tą sukienkę, często ja wybiera i fajnie byłoby zobaczyc ja w czymś innym, ale trzeba, że prezentuje się w niej świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyznać *

      Poza tym zastanawia mnie ta druga stylizacja, bluzka bardzo mi się podoba, chociaż nie widać jej całej, za to do gustu nie przypadły mi spodnie i żakiet, nie zbyt to wszystko do siebie pasuje ;)

      Usuń

Ronnie natalia-oreiro-pl