nowy1

sobota, 19 lipca 2014

Inauguracja letnich kursów Międzynarodowej Szkoły Muzycznej Fundacji Księcia Asturii. (66*)

W dniu wczorajszym Letizia zainaugurowała letnie kursy Międzynarodowej Szkoły Muzycznej Fundacji Księcia Asturii, które będą odbywać się w dniach 17-26 lipca. Zajęcia prowadzone są przez wybitnych muzyków, często laureatów Nagrody Księcia Asturii. Podczas wyjścia Królowa wpisała się do księgi gości, wzięła udział w prezentacji audiowizualnej z działalności Chóru Fundacji i zeszłorocznej edycji kursów, wysłuchała koncertu na instrumenty smyczkowe oraz zwiedziła sale lekcyjne, oranżerię i spotkała się z uczniami oraz ich rodzicami.





Letizia wybrała jedwabną bluzkę i ołówkową spódnicę od Hugo Boss, kopertówkę od Adolfo Dominguez i sandałki rzymskie od Magrit.




W pewnym momencie zastanawiałam się, gdzie jest ochrona? Pan na poniższej fotce bardzo wyraźnie próbował lub nawet objął Letizię w talii podczas pozowania do zdjęcia.


Zbliżenie butów - naprawdę świetne.:)


Źródło: http://members5.boardhost.com/, http://www.casareal.es/, http://www.vanitatis.elconfidencial.com/

8 komentarzy :

  1. mogłaby trochę przytyć, byłoby to z korzyścią dla niej. W tej chwili jest nieapetyczna

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten strój. Buty też są super. Ogólnie wszystko super, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja.

    P.S. Zamówiłam sobie wydanie specjalne Hola o proklamacji Felipe. Nie mogę się doczekać, kiedy przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad tym zastanawiałam. I nad innymi numerami ze zdjęciami RK. Pewnie będzie mnie to kosztować majątek, ale cóż...;) Ciekawe ile będzie do Ciebie "szedł" ten numer?:)

      Usuń
    2. To fakt, że będzie dużo kosztowało, ale zamówiłam do tego też wydanie specjalne o ślubie Williama i Kate, a poza tym numer Hola z wywiadem z księżną Charlene. Raz na jakiś czas można zaszaleć :)

      Usuń
  4. ładnie wyglądała, chociaż mogłaby dodać jakiś żywy akcent do tego stroju ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej stylizacji najbardziej podobają mi się jej buty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strój na tak, poważny kolor i krój, ale materiał bluzki ślicznie się układa i daje wrażenie lekkości. Za to buty - nie, nie, nie.

    alessandra

    OdpowiedzUsuń

Ronnie natalia-oreiro-pl