nowy1

wtorek, 1 lipca 2014

Wręczenie Krajowej Nagrody "Innowacja i Design" 2013. (59*)

Felipe i Letizia zaczęli wprowadzać w życie zapowiedziane w proklamacji "odnawianie monarchii dla nowych czasów". Do Valladolid na wręczenie Krajowej Nagrody "Innowacja i Design" wybrali się pociągiem AVE (hiszpańskiej kolei dużych prędkości, która osiąga nawet 320 km/h). Podróżowali w towarzystwie m.in. Sekretarza Stanu ds. Badań, Rozwoju i Innowacji Carmen Veli i przez całą drogę pracowali wykorzystując tablety lub robiąc notatki. W Muzeum Nauki w Valladolid wzięli udział w projekcji filmu o zwycięzcach, a następnie wręczyli im nagrody.
Tego samego dnia wrócili do Madrytu. O godzinie 18:30 Felipe wziął udział w pogrzebie Jose Marii Goy Martina - żołnierza służącego w lotnictwie. Pięknym gestem było długie przytulenie żony Zmarłego i złożenie kondolencji.
Zdjęcia z pociągu do  Valladolid.:)



Zdjęcia z samej ceremonii.










Letizia miała na sobie pomarańczowy kardigan od Mango, spódnicę z wzorem etnicznym od Isato, zamszowe pantofle od Magrit i torebkę od Angel Schlesser.




Zdjęcia z pogrzebu.



Źródło: http://www.twitter.com, http://members5.boardhost.com/, http://www.vanitatis.elconfidencial.com/, http://josepgegundez.photoshelter.com/, http://www.isato.es/

13 komentarzy :

  1. pewnie wzbudzili mają sensację wśród ludzi, kiedy pojawili się w pociągu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż: nazwałabym to dobrym PR :) W końcu kryzys w Hiszpanii ogromny, a przynajmniej nikt im nie zarzuci, że na paliwo wydają :D

    Aż dziwne, że za nimi bezpośrednio ktoś siedzi... bo może słuchać o czym rozmawiają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, nie oszukujmy się. Na pewno te osoby, chociażby siedzące w najbliższym otoczeniu, są odpowiednio dobrane i sprawdzone. Nie sądzę, by to byli "zwykli ludzie z ulicy". Ale zgadzam się, że PR i reklama dla systemu AVE świetne.

      Usuń
  3. Jak widzę podczas wręczania nagród Letizia też miała ten kardigan... kurcze, uważam, że nie wypada. Podróż to jedno, ale żakiet mogła ubrać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam podobną myśl, gdy zobaczyłam zdjęcia z wręczania nagród. Jeśli nie chciała zabierać ze sobą żakietu to chociaż mogła zdjąć ten sweterek i pozostać w spódnicy oraz topie. Natomiast na stronach hiszpańsko-języcznych i Twitterze bardzo chwalą ten wybór. Właśnie jako innowacyjny i skromny.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie najbardziej żal, że rozpuściła włosy. Ładnie wyglądała w kucyku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Letizia to robi, że zawsze tak perfekcyjnie wygląda? Piękny ma makijaż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiam. Wciąż szukam jakichś artykułów czy notek kogoś kto uchyli rąbka tajemnicy, ale póki co nic z tego.:( Być może Letizia już tak ma, że zawsze wygląda perfekcyjnie bez większych starań...? Wątpię, ale kto wie...?;)

      Usuń
    2. Myślę, że to też zasługa dobrych genów. Tak czy siak zazdroszczę :)

      Usuń
  7. Skromnie, ale ładnie. Para królewska żyje teraz bardzo intensywnie, codziennie jakaś atrakcja:)

    alessandra

    OdpowiedzUsuń
  8. Księżna najbardziej mi się podoba w spiętych włosach. Wygląda tak młodo i naturalnie.
    PS Miny tych pasażerów z tyłu bezcenne ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się tam podoba cała stylizacja i nie przeszkadza mi, że miała sweterek, a nie żakiet podczas wręczania nagród ;)
    Ubrana elegancko i z klasą - jak zwykle, cała Letizia :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie wygląda pięknie. A kardigan mi w ogóle nie przeszkadza, zdziwiłam się jak przeczytałam Wasze komentarze. Jak ją zobaczyłam to byłam po prostu zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Ronnie natalia-oreiro-pl