nowy1

poniedziałek, 16 lutego 2015

Wręczenie Krajowych Nagród w dziedzinie Kultury. (17*)

Felipe i Letizia uczestniczyli dziś w ceremonii wręczenia Krajowych Nagród w dziedzinie Kultury. Laury przyznawane są corocznie przez Ministerstwo Edukacji w kilku obszarach tematycznych m.in.: literaturze, tłumaczeniach, ilustracji, tańcu, fotografii, ochronie dóbr kulturalnych. Ich podstawową rolą jest uznanie i docenienie wkładu społeczeństwa we wzbogacanie dziedzictwa kulturowego Hiszpanii.

"Kultura jest w rzeczywistości niezbędnym wsparciem silnego i zdrowego społeczeństwa. To element, który czyni człowieczeństwo bardziej ludzkim. (...) Sztuka jest impulsem do komunikowania się, mówienia, dzielenia się (...), a satysfakcja z tego pragnienia przynosi korzyści całej społeczności. (...) Dlatego w imieniu wszystkich i swoim własnym Królowa oraz ja czule i szczerze gratulujemy Zwycięzcom."









Letizia miała na sobie sukienkę Caroliny Herrery, pantofle od Magrit oraz torebkę Uterque.



***

Pojawiła się również informacja, że Monarchowie uczcili Walentynki romantyczną kolacją w restauracji La Catapa, a następnie obejrzeli film w pobliskim kinie. Podobno nie mieli oporów przed robieniem sobie zdjęć z gośćmi knajpy. Tylko czekać na fotki.;)

***

Źródło: http://www.casareal.es/, http://josepgegundez.photoshelter.com/, http://members5.boardhost.com/

12 komentarzy :

  1. Letizia wyglądała idealnie, też mi się bardzo podoba ta sukienka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiejsza stylizacja to strzał w 10 nic dodać nic ująć, jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądała, ta sukienka jest wspaniała, skojarzyła mi się z królową Ranią. Ta stylizacja będzie chyba jedną z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, wygląda na to, że Filipowi też się spodobała ta sukienka, na wielu zdjęciach widać, że nie mógł dzisiaj oderwać od niej oczu :)

      Usuń
    2. Wcale mu się nie dziwię :D Sukienka śliczna jak i jego żona :)

      Usuń
  4. Buty mi nie pasują i a torebka z różami, ale sama sukienka jest ładna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka prześliczna, tylko mam wrażenie, że podkreśla chudość ramion Letizii. Może to przez te odstające rękawki... Za to buty i torebka jakoś mi tu nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochane dziewczyny, bardzo proszę o pomoc i poratowanie głosami.
    http://wiosnazrainbowtours.fly4free.pl/zdjecie/10475/konkurs-rainbow-tours-limnos/?c=rainbow787
    Moc buziaków. Za każdy głos będę Wam moje dorgie niezmiernie wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest komentarz mojego autorstwa. To już chamstwo is zczyt nieuczicwej konkurencji.Jak tak można byc bezczelnym :( Autorka pracy,którą ktoś tutaj wrzucił i podszywa się pode mnie ,że niby ja poszukuję głosów na moja pracę. To wielkie oszustwo!

      Usuń
  7. Już wiem kogo mi ona przypomina w rozpuszczonych włosach - Ally McBeal. To nic złego ale robi mi się wesoło na samą myśl. Co do sukienki.. chyba bardziej podobała mi się czerwona. Do tej nic nie mam, raczej jest mi obojętna. Może ładna, nie znam się :] Za to torebka jest nie zła, jeżeli to wszystko skórka to kawał solidnej roboty, szczególnie z zawijaniem róży.

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienka śliczna, ale wydaje mi się, że nie dla Letizii, która jest bardzo szczupła, a sukienka przez swój krój sprawia, że jeszcze bardziej ją wyszczupla.

    OdpowiedzUsuń

Ronnie natalia-oreiro-pl