nowy1

piątek, 13 marca 2015

Felipe i Letizia na operze "El Público" w Teatrze Królewskim w Madrycie. (29*)

Felipe i Letizia uczestniczyli dziś w premierze opery "El Público" Federico Garcii Lorci w Teatrze Królewskim w Madrycie. Dzisiejsze wyjście nie było zapowiedziane w oficjalnej agendzie Pałacu. Królowa nosiła spodnie od kompletu Hugo Boss, bluzkę od Adolfo Dominqueza, buty Lodi oraz kolczyki Yanes składające się z białego złota, pereł i brylantów.












Źródło: http://members5.boardhost.com/

7 komentarzy :

  1. Stylizacja mi się średnio podoba ale za to fryzura jest niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja podoba mi się, ale na tę okazję chyba lepsza byłaby sukienka

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Magdaleną.
    Trochę nie jestem w stanie nadążyć za tym co ubiera Letizia. Raz młodzieżowo wręcz, raz dojrzale. Co do fryzury to jestem na nie. Nie pasuje mi tu takie wręcz letnie upięcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też średnio się podoba ta stylizacja, choć włosy ma ładnie upięte.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka wyglądałaby chyba lepiej, bluzka jest ładna, a fryzura bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo klasyczny strój, zarówno spodnie jak i spódnica moim zdaniem pasuje na tę okazję. ale fryzura rzeczywiście śliczna.

    OdpowiedzUsuń

Ronnie natalia-oreiro-pl