nowy1

poniedziałek, 19 października 2015

Spotkanie Zarządu Instytutu Cervantesa. (98*)

Felipe i Letizia wzięli dziś udział w dorocznym spotkaniu Zarządu Instytutu Cervantesa w Pałacu El Pardo. Instytut Cervantesa został utworzony w 1991r. Jego zadaniem jest promocja, nauczanie języka hiszpańskiego oraz rozpowszechnianie kultury hiszpańskiej i latynoamerykańskiej. 
Następnie Para Królewska uczestniczyła w obiedzie z przedstawicielami Rady Powierniczej Instytutu i latynoamerykańskimi ambasadorami akredytowanymi w Hiszpanii.




Letizia na ta okazję wybrała czerwony kostium od Felipe Varela, szpilki od Prady, torebkę od Caroliny Herrery i kolczyki Tous. Outfit bez zarzutu, gdyby nie te "specyficzne zakładki" w newralgicznych punktach.




Źródło: http://www.casareal.es/, http://members5.boardhost.com/

12 komentarzy :

  1. Co miałaś na myśli, pisząc o tych zakładkach? Nie zrozumiałam.

    To nie hejt, chciałabym tylko wiedzieć, co było nie tak (nie zauważyłam)

    OdpowiedzUsuń
  2. To dobrze. Widocznie tylko ja zwracam uwage na szczegoly.;)
    Mialam na mysli "wypustki" na biuscie. To ewidentnie "wina" kroju zakietu. Na zdjeciach z poprzednich eventow wyglada to tak samo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż nazwijmy rzeczy po imieniu, wygląda to tak jakby Letizi stanęły sutki :)

      Usuń
  3. Strój mi się podoba, Letizia ładnie wygląda w czerwonym.

    OdpowiedzUsuń
  4. "To nie hej, chciałabym tylko wiedzieć, co było nie tak (nie zauważyłam)"

    A ja myślę, że jesteś kryptohejterką i więcej nie powinnaś zabierać głosu na tym forum po takiej kompromitacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po jakiej kompromitacji?

      Usuń
    2. Ale, prawdę mówiąc, ja też w pierwszym momencie nie zrozumiałam, o co chodzi, myślalam,że o te małe falbaneczki przy klapach żakietu. Dopiero później zauważyłam, o co chodzi. rzeczywiscie wygląda to niefortunnie, ale cała reszta super, przede wszystkim piękny kolor. Do twarzy Letizii w czerwieni.

      Usuń
  5. http://www.gazetaprawna.pl/artykuly/900708,hiszpania-ferrari-krola-juana-carlosa-na-aukcje.html :)
    Ciekawe z tą willą na Lanzarote.

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak, zakładki trochę niefortunnie się układają, fakt. ;) Leti ładnie w czerwieni i ostatnio często na nią stawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zauważyłam, że ostatnio czerwony ,,króluje" u Letizii :)

      Usuń
  7. ładnie wyglądała, tylko ja bym dobrała do tego czarne buty i torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Ronnie natalia-oreiro-pl