nowy1

sobota, 2 kwietnia 2016

Przeżyjmy to jeszcze raz - stylizacje 2015, cz. 6

Nie wiem jak u Was, ale u mnie za oknem była piękna, słoneczna, typowo wiosenna pogoda. Pomyślałam, że w związku z tym to dobra okazja, by przyjrzeć się radosnym, kwiatowym stylizacjom Letizii z zeszłego roku. Głosowanie standardowo do przyszłej soboty do 15. Można wybrać kilka stylizacji tym bardziej, że część z nich jest tylko dodatkami do całego outfitu.


1. Luty, Adlofo Dominguez.

2. Luty, Adolfo Dominguez.

3. Kwiecień, Mango.

4. Maj, Mango.
5. Maj, Carolina Herrera.
6. Maj, Adolfo Dominguez.
7. Czerwiec, Felipe Varela.
8. Czerwiec, Hugo Boss.
9. Czerwiec, Felipe Varela.
10. Czerwiec, Carolina Herrera.
11. Lipiec, Felipe Varela.

12. Wrzesień, Felipe Varela.
13. Wrzesień, Felipe Varela.
14. Listopad, Felipe Varela.
Poprzednią ankietę (strój nieformalny) wygrała stylizacja: płaszcz oraz bluzka od Hugo Boss, leginsy od Uterque, torebka od Malababa i szpilki od Prady.


9 komentarzy :

  1. U mnie wyglądało, że jest ładnie, ale strasznie wiało :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybór bardzo, bardzo trudny, ale zagłosowałam na 9.

    Widziałaś ten artykuł?

    http://www.hola.com/realeza/casa_espanola/2016040284832/infanta-cristina-retirada-medalla-de-oro-barcelona/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak.:) Kilka słow jest pod poprzednią notką. Nie chciałam mieszać wiadomości ze stylizacjami.

      Usuń
  3. Sliczne jest to zdjęcie z michelle obama :) az dziw ,ze nigdy go nie widzialm. widac,ze pani dobrze sie czuly w swoim towarzystwie.

    Ps. Zapraszamy na nowy post http://prince-harryofwales.blogspot.com/2016/04/czas-wybrac-najlepszy-gif-miesiaca.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  4. ciężki wybór, większość stylizacji bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam styl Królowej ma niesamowitą klase i wyczucie stylu.niektorzy zarzucali jej że nie zakłada fascynatorów czy kapeluszy może ich nie lubi zresztą w Hiszpani jest gorąco.A w wersji street style nie ma sobie równych.dla mnie wielka klasa

    OdpowiedzUsuń
  6. FANTASTYCZNY blog na temat krolowej Letizii mnostwo zdjec i informacji bede sledzic regularnie.

    OdpowiedzUsuń

Ronnie natalia-oreiro-pl