nowy1

niedziela, 20 maja 2018

Babskie wyjście + zaległy event.

Wczoraj, w dniu, w którym oczy większości królewskich fanów i obserwatorów zwrócone były na Wielką Brytanię i ślub Księcia Harry'ego, mieliśmy rzadką okazję zobaczenia podczas wspólnego wyjścia kobiet z Hiszpańskiej Rodziny Królewskiej. Letizia w towarzystwie córek: Leonor i Sofii, teściowej Królowej Sofii, matki Palomy, Victorii de Marichalar, Irene Urdangarin i Cristiny de Borbon dos Sicilias wybrała się do Teatru Nowa Alcala na musical "Billy Eliot". Panie bez większych oporów pozowały do zdjęć, zaś Królowa Sofia wyglądała na szczęśliwą ciesząc się towarzystwem wszystkich swoich wnuczek.







Letizia zdecydowała się na elegancki, niezobowiązujący strój składający się z czarnych spodni, bluzki ze srebrnymi łezkami, torby od Paco Rabanne, czarnych pantofli i kolczyków od Gold&Roses. Leonor wybrałą bordową sukienkę od Nanos, którą widzieliśmy już na jej młodszej siostrze podczas 80-tych urodzin Juana Carlosa, zaś Sofia biało-czarną sukienkę w kratkę.



 ***

Z kolei w piątek (18 maja) Królowa odbyła swoje ostatnie wyjście przed planowaną podróżą zagraniczną na Dominikanę i Haiti. Letizia udała się do Bazy Lotniczej Torrejon de Ardoz na spotkanie robocze dotyczące Wojskowego Oddziału Ratunkowego, jego misji i dostępnych środków, a także zwiedziła obiekty znajdujące się w bazie. Jeśli chodzi o stylizację to ponownie wybrała klasyczne kolory: biel i czerń. Płaszcz pochodzi od Adolfo Domingueza, bluzeczka z koronką i spodnie z guzikami przy nogawkach od Hugo Boss, szpilki od Caroliny Herrery, torebka od Felipe Varela, zaś kolczyki od Gold&Roses.






 ***

W drugiej połowie czerwca Felipe i Letizia odwiedzą Stany Zjednoczone. 15-16 czerwca będą w Nowym Jorku, 17-18 w San Antonio, 19 czerwca spotkają się z Prezydentem USA Donaldem Trumpem.


Źródło: http://www.casareal.es/, http://members5.boardhost.com/

10 komentarzy :

  1. Wow.Tego to się nie spodziewałam,gdyby to było inny dzień niż ślub Harry 'ego to wyjście wspólne Sofii,Letizii i Cristiny z dziewczynkami przebiłby wszystko: )Była to też pewnie forma wynagrodzenia inflatkom za to,że ich mamy nie będzie przez cztery dni.
    Chciałbym mieć bluzkę Letizii w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczorajsza stylizacja Letizii bardzo mi się podoba: wyjściowa, ale luźna :) No i te buty-zakochałam się <3
    Druga stylizacja mnie nie powaliła, coś nie zagrało :(
    Widzę, że czeka nas sporo emocji związanych z podróżami-najpierw sama Leti, potem z mężem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po tym żenującym spektaklu ostatnio z udziałem Letizii i Sofii jakoś odechciało mi się oglądać te zdjęcia. Kochająca się rodzinka.... Hahhaaa 😂 Specjalista od PR najpierw powinien zostać zwolniony, a potem powinni zrobić gruntowne porządki w Hiszpańskiej Rodzinie królewskiej. Takie nędzne ocieplanie wizerunku mogliby sobie darować, zwłaszcza, że oglądałam filmiki z tego wyjścia i widać, że Paloma i królowa Sofia niespecjalnie się lubią, tylko męczyły swoją obecnością, żeby tylko znów dobrze było o nich pisane, jacy są kochajaca rodzina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia podejścia, ale po części się zgadzam. Też widziałam filmik i niestety interpretuję go na niekorzyść Królowej Sofii. Ostentacyjnie "olewa" mówiącą do niej Palomę dbając jedynie o fotki i to, by dobrze na nich wyjść...

      Usuń
  4. Fajne, rodzinne wyjście pań. Pewnie to nieco wizerunkowe zagranie po wielkanocnej aferze.
    Zazwyczaj to młodsze rodzeństwo nosi ubrania starszego, a tu u Sofii i Leonor wyszło na odwrót ;) Ale co się dziwić-dziewczynki mają prawie ten sam wzrost ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem, wyjście Sofii z wnuczkami, wyjście Letizi, Sofii i wnuczek królowej, ale nie jestem wstanie zruzmieć dlaczego była tam matka Letizi. To są dla siebie obce osoby, Victoria i Irene za pewne nawet nie znają babci swoich kuzynek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież matka Letizii jest babcią Infantek. Jej obecność jest jak najbardziej uzasadniona. Są rodzina i na pewno Victoria oraz Irene doskonale ją znają.

      Usuń
    2. A musza ja znac? Jest ze swoja córka i dwoma wnuczkami, z których starsza jest następczynia tronu. To jeszcze mało aby jej obecność była uzasadniona?
      Nie wspominajac o tym, ze mozliwe jest, ze Leonor i Sofia maja lepszy kontakt z Paloma niz z Sofia

      Usuń
  6. Fajnie, że wyszły wszystkie gdzieś razem. Druga stylizacja Letizii bomba! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się czy w Hiszpanii monarchia jest potrzebna. Monarchia to jest spory wydatek dla Hiszpanów, a pamiątki z ich wizerunkiem nie sprzedają się tak jak w UK. Według mnie w całej rodzinie królewskiej jedynie naturalna jest infantka Sofia, Letizia i Leonor niestety nie wzbudzają moją sympatii. Leonor od kilku lat zachowuje się sztucznie. Brakuje mi u nich naturalności. Kiedyś podczas wakacji na Mallorce zachowywali się bardziej naturalnie. Film z okazji urodzin Filipa był jak dla mnie za bardzo sztuczny, dużo lepiej jak dla mnie wypadają świąteczne życzenia od Szwedzkiej Rodziny Królewskiej. Oczywiście to tylko moje zdanie, ale jeśli może nowy premier(wiem, że raczej tego nie zrobi) zrobiłby referendum w sprawie monarchii, zagłosowałabym przeciwko Rodzinie Królewskiej.

    OdpowiedzUsuń

Ronnie natalia-oreiro-pl