nowy1

poniedziałek, 9 czerwca 2014

Wizyta Prezydenta Meksyku i jego żony Angeliki Rivera de Pena w Hiszpanii. (47*)

Mała niespodzianka już na początku wizyty Enrico Pena Nieto i Pierwszej Damy w Hiszpanii. Według porządku obrad udostępnionego przez Pałac, Książęta Asturii mieli towarzyszyć Gościom jedynie podczas wieczornej, uroczystej kolacji. Poniższe zdjęcia, które sugerują, że zjedzą z nimi również obiad.:)
Letizia ma na sobie białą sukienkę, którą widzieliśmy kilka lat temu na Majorce, nowy żakiet Felipe Varela, pantofle imitujące skórę węża Carolina Herrera oraz kolczyki Yanes - białe złoto z brylantami i perłami.
I jeszcze jedna ciekawostka. Podczas dzisiejszej kolacji możemy spodziewać się, że Królowa i Letizia będą nosić tiary.:)







Sukienka w stylizacji z 2010r.


***
Wieczorna kolacja.

Wieczorem odbyła się uroczysta kolacja na Zamku Królewskim. Uczestniczyło w niej 125 gości. Obowiązywały stroje wieczorowe. Letizia właściwie w całości powtórzyła stylizację z inauguracji Willema-Alexanra z Holandii. Księżna Asturii nosiła suknię Felipe Varela, zamszowe buty Magrit, diamentowe kolczyki (prezent ślubny od Pary Królewskiej) i Floral Tiara, zaś Królowa Sofia Fleur de Lys Tiara. Panie nosiły również insygnia Meksykańskiego Orderu Orła Azteków. Wiemy również, że Grupa Muzyczna Gwardii Królewskiej grała pieśni hiszpańskie i meksykańskie. W menu była zimna zupa z zielonych pomidorów z tuńczykiem i łososiem, morszczuk z grilla z warzywami i sosem winegret, zaś na deser ciasto czekoladowe z lodami waniliowymi.
Ciekawostką dającą dużo do myślenia była obecność fotograf Cristiny Garcii Rodero. Pani Rodero wykonała przepiękne zdjęcia Letizii z okazji jej 40 urodzin. Spekuluje się, że być może przed kolacją odbyła się oficjalna sesja zdjęciowa przed zbliżającą się proklamacją Felipe.





Może to dziwne, ale zawsze przy takiej sekwencji zdjęć mam wrażenie, że Felipe i Letizia patrzą oraz uśmiechają się przede wszystkim do siebie.:)






Stylizacja podczas zaprzysiężenia Willema-Alexandra z Holandii.


Źródło: http://www.casareal.es/, http://www.hola.com/, http://josepgegundez.photoshelter.com/

18 komentarzy :

  1. Oglądałam swego czasu telenowele z Angelicą Riverą. Eh, to były czasy... Nie wiesz, może od jakiego projektanta ma sukienkę? Bardzo mi się podoba.

    A Letizia jak zwykle pięknie. Pewnie już ćwiczą z Felipe granie większej roli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ciekawi mnie projektant sukienki Pierwszej Damy. Niestety póki co nie znalazłam takiej informacji.:(

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że będzie gdzieś w necie informacja. Na taką samą i tak nie mogę sobie pozwolić, ale spróbuję znaleźć podobną, bo naprawdę bardzo ładna jest ta sukienka.

      Usuń
    3. Doczytałam się, że to sukienka Felipe Varela. Podobno "brzydsza" wersja sukni Letizii ze ślubu Księcia Mikołaja Glucksburga z Tatianą Blatnik. Co prawda nie wiem jak można porównywać sukienkę koktajlową z suknią, ale cóż...
      http://www.zimbio.com/photos/Princess+Letizia/Wedding+Prince+Nikolaos+Miss+Tatiana+Blatnik/rnf8qN9a4ma

      Usuń
  2. Na wieczornej kolacji wygląda wspaniale :)
    Mimo, że zdjęcie niewyraźne to widać, że ma chyba spięte włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, ma luźnego koka.:) Teraz można już przyjrzeć się dokładniej.

      Usuń
  3. moje pierwsze wrażenie jak zobaczyłam Letizie w wieczorowej kreacji: wow! przepięknie wyglądała!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie
    za bardzo podoba mi się ten biały żakiet, ale sukienka pod spodem
    świetna, bardzo lubię gdy Letizia zakłada coś obcisłego czy to spódnice
    czy sukienkę. A wieczorna stylizacja wspaniała, bardzo lubię tę suknię
    Letizia wspaniale w niej wyglada i tiara marzenie, bardzo do Niej pasuje
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba suknia wieczorowa plus ten kok, do tego jeszcze tiara (o niebo ładniejsza od tiary królowej Sofii). Natomiast biała poranna sukienka moim zdaniem wyglądała lepiej w stylizacji z 2010 roku, z tym ogromnym naszyjnikiem (piękne zdjęcie zresztą, Letizia wygląda jak z reklamy)

    alessandra
    http://studia-parla-ama.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna jest tiara Letizii, w ogóle ładnie wyglądała. Podobnie jak pierwsza dama Meksyku, piękna z niej kobieta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze jedno rzuciło mi się w oczy: powinno się napisać "Angeliki", żeby zachować wymowę. Forma "Angelici" jest zła, bo nie zachowujemy wtedy wymowy no i każdy przeczytałby jako "ć", a nie jak "k".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiłam, choć jakoś nie przekonuje mnie ta pisownia.;) Bardziej kojarzy się z polskim imieniem niż hiszpańskim.;)

      Usuń
    2. Masz rację, ale takie są zasady ortografii. Chodzi o wymowę właśnie.

      Zobaczyłam teraz ciekawy artykuł:

      http://fakty.interia.pl/new-york-times/news-zmiana-warty-na-hiszpanskim-tronie,nId,1440383#iwa_item=7&iwa_img=0&iwa_hash=32090&iwa_block=facts

      Usuń
  8. A może, z okazji nadchodzącej koronacji, zrobiłabyś notkę ze zdjęciami Letycji w tiarach? Wiem, ze rzadko w nich chodzi, ale może masz jakieś ciekawe zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, będzie notka o tiarach, ale myślę, że bardziej po proklamacji Felipe. Pałac wyda z tej okazji oficjalne zdjęcia, co jest równoznaczne z tym, że Letizię zobaczymy ponownie w tej biżuterii. Spekuluje się, że założy inną tiarę (należącą obecnie do Królowej Sofii) niż dotychczasowe trzy, które miała okazję nosić.

      Usuń
  9. Dużo bardziej podoba mi się sukienka od Angeliki (piękna kobieta!). Letizia ładnie tylko nie podoba mi się wzór tej koronki, szczerze mówiąc sama sobie się dziwię bo koronki po prostu uwielbiam, ale ta nie przypadła mi do gustu / Nuit

    OdpowiedzUsuń
  10. Letizia jest za chuda i zbyt eteryczna ,ona nie powinna ubierać się na czarno. Czerń nie jest jej kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super napisane. Musze tu zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń

Ronnie natalia-oreiro-pl