nowy1

sobota, 27 lutego 2016

Przeżyjmy to jeszcze raz - stylizacje 2015, cz. 2

Dziś o sukienkach koktajlowych wieczorowych. Początkowo ten rodzaj sukni sięgał łydki, był szyty z błyszczących materiałów i miał mały dekolt. Obecnie, choć jej kształ się zmienił nadal powinna nosić w sobie odrobionę blasku. Jest idealna w sytuacjach wymagających elegancji np. podczas formalnych spotkań w ciągu dnia czy przyjęć wieczornych. Klasycznym przykładem sukienki koktajlowej jest "mała czarna". Oczywiście z odpowiednio dobranymi dodatkami.

Poniżej 10 sukienek, które można uznać za koktajlowe wieczorowe. Osobiście bardzo mi trudno wybrać swojego faworyta. Chyba ex aequo postawiłabym na numer 2 i 9.

1. Maj, Honduras, Felipe Varela.
2. Czerwiec, Francja, Felipe Varela.
3. Czerwiec, Francja, Hugo Boss.
4. Czerwiec, Meksyk, Felipe Varela.
5. Wrzesień, USA, Nina Ricci
6. Wrzesień, USA, Felipe Varela.
7. Wrzesień, USA, Felipe Varela.
8. Wrzesień, USA, Felipe Varela.
9. Październik, Hiszpania, Felipe Varela.
10. Listopad, Hiszpania, Felipe Varela.
***

Jeśli chodzi o ankietę z poprzedniego tygodnia to w kategorii:

- suknie wygrała:


- płaszcze wygrał:


- kombinezony wygrał:


***

Dziś odbył się ślub Beltrana Gomeza-Acebo (syna Infantki Pilar) z Andreą Pascual. Na uroczystość zaproszone były obie Pary Królewskie. Na ten moment wiemy jedynie, że pojawił się Juan Carlos.




Źródło: http://www.elmundo.es/, http://www.hola.com/

10 komentarzy :

  1. Druga stylizacja z sukienką jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są piękne, ale chyba najbardziej podoba mi się 2
    Tak myślałam, że ta niebieska suknia zwycięży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten sam dylemat co Ty, też zastanawiam się pomiędzy 2 a 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie urzekła 9 :) wyróżnię się, bo wszyscy stawiają na 2 huehue :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też stawiam na 9 ;)
      swoją drogą ciekawe, czy pojawią się jeszcze jakieś zdjęcia ze ślubu Beltrana.

      Usuń
    2. Pewnie jakieś pojedyńcze. To była raczej kameralna i dyskretna uroczystość.

      Usuń
  5. Dla mnie 2 bezkonkurencyjna, przepiękna! Chociaż wszystkie sa bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie najlepsza 10, a najgorsza 1, bo uważam też, że Letizia zaliczyła wtedy wpadkę.

    OdpowiedzUsuń

Ronnie natalia-oreiro-pl