nowy1

wtorek, 18 października 2016

Spotkanie robocze w Madrycie.

Letizia uczestniczyła dziś w spotkaniu z przedstawicielami Hiszpańskiej Konfederacji Zdrowia Psychicznego. Podczas swojej wizyty skoncentrowała się na wprowadzonych w centrali udogodnieniach oraz spotkaniu z pracownikami Konfederacji i jej regionalnych podjednostek. Równocześnie nie omieszkała zamienić kilku słów i wykonać kilku selfie ze swoimi "fanami".
Hiszpańska Konfederacja Zdrowia Psychicznego jest organizacją non-profit i powstała w 1983r. Za cel stawia sobie poprawę jakości życia osób z zaburzeniami psychicznymi oraz ich rodzin, a także ochronę ich praw i promocję zdrowia psychicznego całej populacji.


Jeśli chodzi o outfit to możemy rozpoznać płaszcz, bluzkę i spódnicę od Hugo Boss, pantofle od Magrit, torebkę od Angel Schlesser i kolczyki Chanel. Choć dzisiejsza stylizacja bardzo mi się podoba mam wrażenie, że Letizia wygląda na zmęczoną.






Źródło: http://www.casareal.es/, http://members5.boardhost.com/, http://www.semana.es/

7 komentarzy :

  1. Tym razem jakoś mnie nie zachwyciła, zgodzę się z Tobą, że wygląda nieco na zmęczoną. Może przydałyby się jej jakieś krókie wakacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z wami, królowa ostatnio ma dużo zobowiązań, więc nie ma się co dziwić. Czy istnieją jakieś nieoficjalne zdjęcia z ich wakacji prywatnych?czy oni pozwalają sobie na takie częstsze wyjazdy jak to bywa w innych rodzinach królewskich, czy nic o takich wakacjach nie wiadomo?

      Usuń
    2. Zdjęcia nieoficjalne oczywiście istnieją, ale nie ma ich zbyt wiele. F&L dobrze pilnują swojej prywatności i raczej rzadko zdarza się, by ktoś wiedział o ich wakacjach...

      Usuń
  2. Wydaje mi sie ze temat jest ciezki " zdrowie psychiczne ". Letizia wyglada bardzo ladnie, stylizacja tez w moim guscie jednakze moze nie po krolewsku, mimo wszystko elgancka a do tego jeszcze pieknie ukladajace sie wlosy niby zwykle, rozpuszczone ale widac reke dobrego fryzjera. Na jednym zdieciu Letizia wyglada inaczej ale to chyba chodzi o zablokowanych odbiorcow.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja przypadła mi do gustu, ale nie podoba mi się krój żakietu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się nie podoba, nie połączyłabym poszczególnych elementów w całość

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi wręcz przeciwnie - bardzo mi się podoba jej stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Ronnie natalia-oreiro-pl