nowy1

środa, 29 stycznia 2014

Felipe i Letizia w kinie.

Pojawiły się nowe zdjęcia Książęcej Pary. Prawdopodobnie zostali sfotografowani w środę 22 stycznia podczas wieczornego wyjścia do kina. Felipe i Letizia skorzystali z promocji "Środowe kino" i za bilety zapłacili po 3,9 zamiast 9 euro. Według gazety Hola!, która opublikowała zdjęcia obejrzeli film: "August: Osage County" z Meryl Streep i Julią Roberts w rolach głównych. Seans rozpoczął się o 22 i trwał 2 godziny. Książęca Para zajęła miejsca w czwartym rzędzie. 




Powszechnie uważa się, że Książęta Asturii są wielkimi kinomanami. Średnio raz w tygodniu starają się wybrać do kina i zobaczyć film. Zawsze wybierają sale, które oferują seanse w oryginalnej wersji językowej (prawdopodobnie z napisami, szczególnie kiedy zabierają ze sobą córki). Zdjęcia z takich wypraw dość często ukazują się publicznie. Poniżej wyjście z 2011r.


Źródło: http://princessesblog76.blogspot.de/, http://www.vanitatis.com/, http://www.hola.com/

4 komentarze :

  1. Bardzo lubię takie zdjęcia Letizii i Filipa, są bardzo ładną szczęśliwą parą, oglądałaś może film o nich: Letycja i Filip: Miłość i obowiązek ? Ja widziałam kilka razy i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam.:) Choć jest uroczy wydaje mi się nieco podkoloryzowany. Za to aktorka grająca Letizię jest naprawdę śliczna.
      Też uwielbiam takie "zwykłe" zdjęcia. Dopiero one pokazują parę w realniejszym świetle...

      Usuń
    2. Gdzie można ten film obejrzeć?

      Co do dzisiejszego posta, ja bardzo lubię w Felipe to, że tak często sam prowadzi samochód.

      Usuń
    3. Wydaje mi się, że filmu należy szukać głównie na chomiku. Czasem bywa w telewizji, ale trudno na niego trafić.
      Felipe i Letizia chcą żyć jak "przeciętni" ludzie. Nie jest to proste, ale chociaż w takich drobiazgach pokazują swoją "normalność".:)

      Usuń

Ronnie natalia-oreiro-pl