nowy1

wtorek, 2 maja 2017

IV Kongres Edukacyjny na temat Chorób Rzadkich + więcej.

27 kwietnia Letizia odwiedziła gminę Alfara del Patriarca w prowincji Walencja i wzięła udział w IV Kongresie na temat Chorób Rzadkich. Spotkanie zorganizowane przy współpracy Federacji ds. Chorób Rzadkich, Uniwersytetu Cardenal Herrera oraz firmy Sanofi Genzyme odbyło się pod hasłem "Budowanie sieci oraz skonsolidowanych projektów na rzecz integracji społecznej". Po części oficjalnej Królowa odwiedziła najbliższe ośrodki edukacyjne i spotkała się z ich uczniami oraz nauczycielami. Jak widać pogoda nie rozpieszczała. Zawsze w takich sytuacjach bawią mnie te wielkie parasole.;)



Parząc na powyższe zdjęcie miałam wrażenie, że Królowa zmieniła kolor włosów. Ale na kolejnych ten "artefakt" nie jest już widoczny. Przypuszczalnie to "zasługa" królewskich speców od obróbki zdjęć i Photoshopa.;)



Outfit jest powtórzeniem z listopada 2016r. i ostatniego dnia wizyty w Portugalii. Komplet: sukienka i płaszcz są sygnowane nazwiskiem Caroliny Herrery, natomiast dodatki to: szpilki od Magrit, torebka od Hugo Boss oraz kolczyki od Coolook.





***
Im bliżej oficjalnych uroczystości z okazji 80-tych urodzin Norweskiej Pary Królewskiej tym więcej spekulacji co do obecności Felipe i Letizii w Oslo. Wariantów jest kilka i właściwie każdy z nich jest prawdopodobny. Aby mieć pełen obraz sytuacji należy nadmienić, że w dniach 8-9 maja odbędzie się oficjalna wizyta Prezydenta Kostaryki w Hiszpanii. W związku z tym możliwe scenariusze obecności w Norwegii to:
- Juan Carlos i Sofia (ta sama generacja wiekowa, obecnie prawie nieobciążeni oficjalnymi obowiązkami),
- Felipe i Letizia (jeden lub dwa dni, możliwe, że spotkania z Prezydentem Kostaryki odbędą się jedynie w poniedziałek lub w godzinach porannych we wtorek),
- brak reprezentacji, choć osobiście najtrudniej mi uwierzyć w tą wersję.
Wszystko wyjaśni się w piątek kiedy zostanie opublikowana królewska agenda na przyszły tydzień.


Źródło: http://www.casareal.es/, http://members5.boardhost.com/

5 komentarzy :

  1. Mnie też rozwalają te parasole :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak stylowo pod nim wygląda Letizia:)
    Uwielbiam ten komplet i świetnie został zestawiony z dodatkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że Felipe i Leti pojawią się w Norwegii. Byłoby świetnie

    Podobają mi się kolczyki Leti

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe kto pojawi się w Norwegii. Stawiam na obie pary królewskie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw ładny, ale osobiście przeszkadza mi, że sukienka ma odkryte ramiona. Tu obszerny płaszcz, a pod nim gołe ramiona.

    OdpowiedzUsuń

Ronnie natalia-oreiro-pl