nowy1

wtorek, 20 marca 2018

Spotkanie robocze z Fundacją Integra.

Letizia odbyła dziś spotkanie robocze z przedstawicielami Fundacji Integra. Po spotkaniu uczestniczyła w warsztatach "Mój pierwszy dzień w pracy", podczas których mogła porozmawiać z jego uczestniczkami oraz pracownikami instytucji. Fundacja Integra pomaga osobom niepełnoprawnym i wykluczonym społecznie odzyskać kontrolę nad życiem poprzez pośredniczenie w znalezieniu pracy, która w konsekwencji ma prowadzić do uzyskania niezależności, podwyższenia poczucia własnej wartości oraz użyteczności społecznej.



Jeśli chodzi o outfit to cóż... Osobiście mi się nie podoba. Może i jest oryginalny, z powiewem nowoczesności/ młodzieńczości, ale nadal jak dla mnie nie. Płaszcz i torebka od Caroliny Herrery, skórzane leginsy od Uterque, pantofle od Magrit i gwiazdki Chanel.



Źródło: http://www.casareal.es/, http://members5.boardhost.com/

2 komentarze :

  1. Ja też jestem na nie jeśli chodzi o stylizację. Leti chyba chciała spróbować czegoś nowego, ale coś jej nie wyszło...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby odciąć ten płaszczyk na falbance bez tego czegoś na dole...Zwróciłam uwagę jednak na pięknie ułożone włosy.

    OdpowiedzUsuń

Ronnie natalia-oreiro-pl