nowy1

środa, 15 kwietnia 2015

Kolacja z okazji 75 urodzin Królowej Danii. (39*)

Historia kołem się toczy. Dzisiaj Letizia zaprezentuje się jako Królowa wśród najważniejszych przedstawicieli arystokracji europejskiej. Podczas uroczystej kolacji z okazji 75 urodzin Królowej Danii Małgorzaty II, spotkają się wszyscy przedstawiciele Domów panujących. To niesamowity zbieg okoliczności szczególnie, jeśli przypomnimy sobie, że również niespełna 11 lat temu ten mały kraj był świadkiem debiutu Letizii jako narzeczonej Księcia Asturii Felipe. Para pojawiła się wtedy na ślubie Księcia Frederika z Mary Donaldson, zaś tydzień później sama stanęła na ślubnym kobiercu. Ponad dekadę temu Letizia zdobyła swoim stylem uznanie w prasie krajowej i międzynarodowej. Została okrzyknięta jedną z najpiękniejszych i najbardziej eleganckich kobiet na weselu w Danii.
Poniżej stylizacje z 14 maja 2004r. Wtedy Letizia zdecydowała się na kreacje i torebkę Lorenzo Caprile, pantofle Pura Lopez, kolczyki oraz broszkę Art Deco pożyczone od Królowej Sofii.


Jak będzie tym razem? Możemy tylko zgadywać. Portal Semana podrzuca kilka swoich propozycji, które Królowa mogłaby rozważyć. Z poniższych najbardziej podoba mi się kreacja numer 2 i 7 (fotka z Felipe).






Ja z kolei mam nadzieję, że Letizia zdecyduje się na coś nowego. Podczas odwołanej wizyty we Francj planowana była również uroczysta kolacja. Jak wiadomo Paryż to stolica mody i trzeba się tam prezentować... Kilka tygodni temu na stronie Caroliny Herrery była wyprzedaż kolekcji. Być może Leti na coś się zdecydowała.:) Poniżej moja propozycja. Do tego Cartier Loop Tiara i kolczyki, które nosiła Królowa Sofia.



***

Pierwsze zdjęcia. Letizia nosi nową tiarę - prezent od Felipe:)), pierścionek Bulgari, kolczyki z australijskich pereł i bransoletkę Cartier. Standardowy, ale dawno niewidziany zestaw.:) Mogę się mylić, ale obstawiam, że suknia Letizii jest od Felipe Varela - te koronki są dość charakterystyczne. Do tego ma w ręku Manton de Manila (szal Manila).
A jednak nie. Podobno Felipe Varela zaprzeczył, że suknia jest jego projektu.











Podczas kolacji Felipe siedzi pomiędzy Anne-Marie z Grecji i Mathilde z Belgii, zaś Letizia pomiędzy Philippe z Belgii i Henri'm z Luksemburga. Wielki Książę odsunął krzesło i pomógł elegancko usiąść Królowej. Prawdziwy gentleman.:)
Niestety nie przyuważyłam czy Letizia wypiła toast. W poniedziałek podczas spotkania z żołnierzami potwierdziła, że nie pije alkoholu i kawy.





Źródło: http://www.semana.es/, http://members5.boardhost.com/, http://robinutrecht.photoshelter.com/

29 komentarzy :

  1. Mam nadzieję, że nie ubierze tej sukienki ze ślubu Victorii (ta bladoróżowa), bo wygląda dosyć tandetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, Letizia mnie nie rozczarowała. Tiara mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. A skąd wiadomo, że tiara to prezent od Felipe? Czyżbym coś przegapiła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kilku lat mówiło się, że Felipe zakupił tą tiarę od firmy Ansorena jako prezent dla Letizii na piątą rocznicę ślubu. Królowa wielokrotnie nosiła część główną jako broszkę, ale nigdy nie pokazała się w diademie. Aż do dziś.:)

      Usuń
    2. A, chyba gdzieś o tym czytałam. Dzięki :)

      Usuń
  4. Tiara bardzo mi się podoba, królowa wygląda w niej wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  5. Suknia mi się nie podoba. Staroświecka w mojej ocenie, mało nowoczesna, jakaś czerwień byłaby lepsza. Do tego te szpilki satynowe na platformie, które dawno wyszły z mody... eh... zwykłe szpilki, które Letizia często nosi byłyby lepsze.
    Letizia tak się prostuje, ze źle to wygląda, ale ona tak zawsze.
    Uważam, że inne panie są lepiej ubrane, poza Mathilde, która już kiedyś była w tej sukni na jakimś bankiecie.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwona suknia Letizii przyćmiłaby Jubilatkę, a przecież nie o to chodziło. Zauważymy, że poza Mathilde, większość pań nosiła jednak stonowane kolory. Krój i nowoczesność sukni to kwestia gustu. Tak samo jak buty na platformie i z odkrytymi palcami. Letizia jest za nie krytykowana od lat i nic sobie z tego nie robi. Widocznie lubi je nosić.:)

      Usuń
    2. Być może czerwona by przyćmiła, ale inna już nie. Ta uważam nie pasuje do Letizi. Ma wiele innych, ładniejszych.

      Usuń
  6. A masz może jakieś zdjęcie, gdzie Letizia nosi główną część tiary jako broszkę? Na 100% widziałam, bo chyba każde zdjęcie Letizii widziałam, ale nie kojarzę w tej chwili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzialas na pewno.:) To broszka Fleur de lis. Na pewno nie robi takiego wrazenia jak tiara, ale tez jest sliczna. Letizia nosila ja np. podczas uroczystej kolacji 2 marca. Niestety nie wkleje zadnego linka czy fotki, bo mam obecnie mocno ograniczony dostep do neta i opcji w telefonie.

      Usuń
  7. Sukienka piękna sama bym taką założyła ale jedyna rzecz która się rzuca mi się w oczy to chudość Letizii .To naprawdę źle wygląda ona jest nie naturalnie sztuczna z takim wyglądem. Myślę że lepiej gdyby zarzuciła ta swoje ramiona ten czarny szal Dużo korzystniej wygląda sylwetka z 2004

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym to mi się nawet nie chce pisać... wygląda jak szkielet. Widziałam też komentarze na TRF i ludziom też niezbyt podobała się sukienka.

      Usuń
    2. Jak dla mnie sylwetka z 2004 roku niewiele się różni od obecnej. Wtedy Letizia miała po prostu zakryte ramiona.
      Myślę, że trzeba mieć własne zdanie.:) To, że komuś się coś nie podoba nie oznacza, że ma w tej materii rację i odwrotnie. Na forach piszą również, że np. wczoraj pomiędzy Mary i Fredem nie było widać chemii, że miłość wygasła etc.. Czy to oznacza, że rozwiodą? Nie, a nawet jeśli to nie dlatego, że ktoś tak napisał.;)

      Usuń
    3. A co ma do tego Mary i Frederik? Sorry, ale nie widzę związku :) (wczoraj nie było, dziś już tak, nie każdy musi się wiecznie silić na uśmiechy).
      Napisałam tylko, że wg wielu komentarzy Letizia jest zbyt chuda, niepotrzebnie odkryła ramiona - żadna z Pań się an to nie zdecydowała, a suknia była kiepska. To samo mówili duńscy komentatorzy. Oczywiście masz prawo do swojego zdania.

      Usuń
    4. Akurat to był tylko przykład. Pierwszy, który przyszedł mi do głowy.
      Nie znam duńskiego więc nie zrozumiałam co mówili komentatorzy. Natomiast wiem jedno: nigdy nie pytaj Duńczyka o Letizię. Pomiędzy fanami tych dwóch monarchii panuje jakaś dziwna niechęć i ich osądy nigdy nie są racjonalne.;)

      Usuń
    5. Swoją drogą: odnośnie Twojego przykładu o braku chemii i "rychłym rozwodzie" ;) --> https://scontent-mia.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/p480x480/16519_1133969813295263_2865574567612263104_n.jpg?oh=827ec7121ae41e578175e8fba0f2495d&oe=55E1E491

      Możliwe, że panuje. Ja kiedyś lubiłam Letizię, ale z czasem odniosłam wrażenie, że jest sztuczna, niezbyt się stara, chciała innego życia dla swojej rodziny. Tyle w temacie.

      Usuń
    6. Ciężko uznać, że ktoś jest sztuczny czy się nie stara jedynie po zdjęciach i otoczce prasowej. A, że chciała innego życia? Nie dziwię się, niewiele kto chce żyć wiecznie na świeczniku...
      Akurat ta fotka mnie nie przekonuje. Widziałam wczorajsze uroczystości i jedna "jaskółka" wiosny nie czyni.;) Poza tym to nie moja opinia, przytoczyłam tylko wnioski z szerokiej dyskusji na forach...

      Usuń
    7. Po prostu z biegiem czasu nie przekonała mnie do siebie jako Księżna.

      Podobnie ja przytoczyłam kwestię Letizii i jej ubioru ;) A co do M&F to to nie jedyne zdjecie.

      Usuń
    8. Czyli myślisz, że coś między Mary i Frederikiem się popsuło? wczoraj wyglądali świetnie i trzymali się za ręce, trochę to naiwne z twojej strony

      Usuń
    9. Zresztą równie dobrze można by powiedzieć, że Letizia i Filip mają kryzys,w swoim związku,... nie trzymają się za ręce i nie spoglądają na siebie co dwie minuty....

      Usuń
    10. Ejze, tylko przytoczylam wniosek z dyskusji na forum. To nie jest moja opinia, chociaz jak sie poczyta co nieco to mozna zaczac sie zastanawiac.;) Co do Felipe i Letizii jestem spokojna. Ich milosc, zgranie i wsparcie wzajemne widac na odleglosc. To nie podlega dyskusji.;)

      Usuń
    11. yyy te dwa anonimowe komentarze nie były moje - mój ostatni to ten z 21:49 - w kwestii Naszej wymiany poglądów :)

      Usuń
  8. Letizia wyglądała pięknie. A ta tiara też jest cudowna. Z pewnością Leti była jedną z najlepiej ubranych królowych tego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Napisałabyś może notkę o ślubie Letizii i Felipe ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notki o ślubie cały czas powoli się piszą.;) Standardowo będą w zakładce "Historia de amor". Przewiduję, że dalsze części wrzucę w najbliższym tygodniu - piątek, sobota, niedziela. Od poniedziałku do czwartku Letizia ma wyjścia więc weekend będzie idealny.:)

      Usuń

Ronnie natalia-oreiro-pl