nowy1

czwartek, 17 marca 2016

Kolacja prywatna i oficjalna.

W tym tygodniu Hola! publikuje nowe zdjęcia Pary Królewskiej. Poniżej wszystkie fotki dostępne w magazynie. Felipe i Letizia zostali sfotografowani w zeszłym tygodniu podczas prywatnego wyjścia do restauracji Chen de Aravaca blisko Pałacu Zarzuela.






Prezydent Portugalii Marcelo Rebelo de Sousa przybył do Pałacu około godziny 20. Został powitany przez Felipe i Gwardię honorową na tzw. Schodach Ambasadorów. Po części oficjalnej obaj panowie odbyli prywatne spotkanie w Sali Arrasowej, a następnie udali się do Królewskiej Jadalni na kolację. Tam dołączyła do nich Letizia. Warto zauważyć, że ta wizyta wyraźnie podkreśla doskonałe stosunki panujące pomiędzy tymi państwami. Prezydent Portugalii wybrał się w swoją pierwszą podróż zagraniczną właśnie do Hiszpanii, po drodze zahaczajac o Watykan. Przypomnę, że po proklamacji Felipe Para Królewska odbyła dokładnie taką samą podróż.



Jednak bez tiary, a szkoda. Letizia wybrała na dzisiejszy wieczór bluzkę od Felipe Varela, spódnicę od Hugo Boss i kolczyki od de Grisogono.





Źródło: http://www.hola.com/, https://twitter.com/, http://www.casareal.es/, http://www.semana.es/

13 komentarzy :

  1. Noo ja mam wieeelką nadzieję na tą tiarę :D Jejuu, ale ja uwielbiam tiary :) czekam e takim razie na notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu na głównej posty nie są publikowane w jednolity sposób? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm? A w jakim sensie?? Co jest z nimi nie tak?:>

      Usuń
    2. Raz na głównej wyświetlają się całe, a raz tylko pierwsze zdjęcie i link żeby przejść dalej.

      Usuń
    3. To dziwne, bo mam ustawione, by wyświetlały się całe posty. Nie powinno niczego ucinać i odsyłać dalej. Od dawna tak jest?

      Usuń
  3. ja nie tyle co czekam na tiarę, ale na jej kreację. ciekawa jestem czy założy coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na kreacje Letizii warto czekac, uwazam ze jest najlepiej ubrana ksiezna/krolowa w tym momencie

      Usuń
    2. Też jestem ciekawa.:) Choć obstawiam, że powtórzy jakąś kreację. Za to pewnie zaskoczy Nas czymś nowym w kwietniu w Szwecji.:)

      Usuń
  4. Szkoda że bez tiary, ale ogólnie ładna kreacja :) Chyba nowa? (nie, wyprana w Pervolu :D zawsze przypomina mi się ta reklama :P )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie widząc Prezydenta bez małżonki/ partnerki pozbyłam się złudzeń o tiarze. Cóż...
      Kreacja jest całkowicie powtórzona (może i wyprana w Perwollu czy innym znanym proszku, kto wie?;)). To zestaw składajacy się ze znanej bluzki i spódnicy.

      Usuń
  5. Szkoda, że bez tiary, ale i tam bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kreacja naprawdę ładna.

    OdpowiedzUsuń

Ronnie natalia-oreiro-pl