nowy1

piątek, 4 marca 2016

Miguel Cervantes - Mit życia.

Felipe i Letizia zainaugurowali w Bibliotece Narodowej wystawę "Miguel Cervantes - Mit życia (1616-2016)". Event zorganizowany w roku 400-letniej rocznicy śmierci pisarza ma za zadanie przybliżyć jego postać na poziomie dwóch symetrii. Po pierwsze jako człowieka swoich czasów (dzięki dokumentacji i przedmiotom codziennego użytku w Złotym Wieku), po drugie zaś jako mit języka hiszpańskiego i jego tożsamości z najbardziej znanym bohaterem Cervantesa - Don Kichotem. Cała ekspozycja składa się z trzech sekcji: Cervantes jako człowiek, wyobrażenie jego twarzy i wizerunku oraz mit o pojęciu: "Miguel Cervantes". Wystawa zawiera zbiory Biblioteki Narodowej (w której znajduje się największa na świecie kolekcja pamiątek po pisarzu) uzupełnione o eksponaty z innych instytucji, zarówno krajowych jak i zagranicznych. Można ją zwiedzać do 22 maja 2016r.



Letizia wybrała na tą okazję płaszcz oversize od Niny Ricci, sukienkę i torebkę od Felipe Varela, szpilki od Magrit, chustę od Caroliny Herrery oraz kolczyki od nieznanego projektanta. Trzeba przyznać, że kolorowa chusta ładnie rozświetliła monochromatyczny wygląd Królowej. Felipe jak to mężczyzna - miał na sobie pasujący barwą do stylu żony garnitur.;)





Źródło: http://www.casareal.es/, http://members5.boardhost.com/

10 komentarzy :

  1. Cudowna stylizacja :) stylem Letizii można się inspirować i na tym polega cały urok

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda!Jakoś nie przypominam sobie,żeby widziałam ją w szaliku...I wraca moja ulubiona fryzura.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi się te płaszcze 'oversize' i myślę, że Letizia też dobrze w nich wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Letizia ślicznie wyglądała, nie jestem wprawdzie przekonana do jej fryzury ani apaszki, ale sukienka i płaszcz mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna stylizacja uwielbiam też kiedy Krolowa mówi po hiszpańsku to taki piękny język a Letizia robi to wyjatkowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Letizia jest taką piękną kobietą z klasą, absolutnie zachwycająca, w każdej fryzurze i stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. W płaszczu lepiej wyglądała niż kiedy go zdjęcia, bo ta sukienka nigdy mi się nie podobała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie zapraszam do przeczytania i oceny mojego pierwszego artykułu!
    http://europejskie-rodziny-krolewskie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam, widziałam, pokazywali wczoraj w wiadomościach na niemieckiej TV :)

    Sukienka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ piękna sukienka, uwielbiam takie proste, jednokolorowe, eleganckie sukienki, a ta dodatkowo podkreśla figurę. Chusta też bajeczna.

    OdpowiedzUsuń

Ronnie natalia-oreiro-pl