nowy1

poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Prezydent Portugalii i "nowa" tiara!

16 kwietnia do Hiszpanii przybył z wizytą państwową Prezydent Portugalii Marcelo Rebelo de Sousa. Para Królewska przewodniczyła oficjalnej ceremonii powitania przed Pałacem Królewskim w Madrycie. Po odegraniu hymnów obu państw oddano salwy honorowe z 21 dział, a następnie panowie dokonali przeglądu wojsk. Cały akt zakończyła parada wojskowa. W południe Felipe i Letizia gościli Prezydenta Portugalii w Pałacu Zarzuela, gdzie wspólnie zjedli lunch.
Na tą okazję Królowa wybrała komplet od Felipe Varela, torebkę i szpilki od Magrit oraz akwamarynowe kolczyki od Bvgrari. Warto zwrócić uwagę na pantofle - zostały stworzone wyłącznie dla Letizii i nigdy nie pojawiły się w sprzedaży.






Wieczorem wydano uroczystą kolację na cześć Prezydenta. Letizia zdecydowała się zabłysnąć dwiema premierami. Po raz pierwszy złożyła The Cartier Pearl and Diamond Tiara - zazwyczaj noszoną przez Królową Sofię, wypożyczoną raz jedyny Cristinie na ślub Księżniczki Victorii. Można się zastanawiać czy to nie kolejny PR, ale to Wam zostawiam wnioski... Zdecydowała się również na zaskakującą suknię od nowej projektantki - Any Locking. Sama projektantka powiedziała:

"To dla nas zaszczyt, że Jej Królewska Wysokość Królowa Letizia, uważana za jedną z najlepiej ubranych kobiet na świecie, wybrała naszą markę. To daje nam wielki impuls i międzynarodową wizję. (...) Jestem bardzo szczęśliwa i podekscytowana, że Jej Wysokość wybrała mnie na tak istotne wydarzenie jakim jest wizyta państwowa Prezydenta Portugalii. To niesamowite uczucie, że marka taka jak moja, bardziej awangardowa niż klasyczna została wybrana spośród wielu innych istniejących opcji".





Do wykończenia swojego "looku" Królowa wybrała brylantowe kolczyki z kolekcji Królowej Etny, Order Wojskowy Chrystusa - odznaczenie państwowe Portugalii i pantofle od Niny Ricci.



Oczywiście prasa nie byłaby sobą, gdyby nie zwróciła uwagi na małą "wpadkę" przy stole. Królowej rozpięła się suknia, co szybko zostało naprawione przez jedną z osób obsługujących kolację.



Następnego dnia Felipe i Letizia uczestniczyli w pożegnalnym spotkaniu z Prezydentem Portugalii. królowa wybrała czarny komplet od Caroliny Herrery, torebkę od Niny Ricci, pantofle od Magrit i złote kolczyki od Ourivesaria Freitas o wdzięcznej nazwie "Kolczyki Królowej". Podobno to prezent od Marcelo Rebelo de Sousy.






Źródło: http://www.casareal.es/, https://www.vanitatis.elconfidencial.com/, https://www.semana.es/, http://members5.boardhost.com/

17 komentarzy :

  1. A suknia mogla byc z taka klasa....

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy Cristina w tej tiarze miala wieksze perły??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, takie same. Może to kwestia perspektywy i zdjęcia?
      Cristina w tiarze tutaj:
      https://www.gettyimages.com/detail/news-photo/infanta-cristina-at-the-wedding-of-crown-princess-victoria-news-photo/158131122#infanta-cristina-at-the-wedding-of-crown-princess-victoria-of-sweden-picture-id158131122

      Usuń
  3. Cudowna tiara- delikatna,błyszcząca i elegancka.A suknia wygląda jak noc z gwiazdami: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślałam mniej więcej to samo o sukni, mam do niej mieszane uczucia i to się chyba nie zmieni po "przestudiowaniu" zdjęć, bo chwilę się już na nią napatrzyłam.Natomiast tiara piękna, cieszy mnie to, że Leti zaczyna sięgać po takie cudeńka do skarbca :) Mam jeszcze pytanie, czy tiara jest własnością Sofii, czy hiszpańskiej RK czy może państwa? Chodzi mi o to, dlaczego do tej pory widzieliśmy w niej tylko byłą królową z nielicznym wyjątkiem?

      Usuń
    2. Trudno odpowiedzieć na to pytanie, bo geneza własnościowa nie jest znana. Wiadomo jedynie, że tiara należała do Królowej Victorii Eugenii - żony Króla Alfonsa XIII. Następnie trafiła do ich córki Infantki Marii Cristiny. Ostatecznie klejnot jakoby kupił/ otrzymał/ odziedziczył Juan Carlos. Podobno jest to tiara zarezerwowana jedynie dla królowych Hiszpanii - stąd zaskoczenie, iż nosiła ją Cristina.

      Usuń
  4. Mam mieszane uczucia co do tej sukni-z jednej strony mi się podoba, z drugiej niekoniecznie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Tiara piękna, ale suknia średnio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tiara piękna:) Suknia też ma "coś" w sobie, myślę, że na kimś innym bardziej by mnie zachwyciła, z Letycją troszkę się gryzie:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna tiara teraz chciałabym jeszcze zobaczyć Letizie w Cartier Loop to moja ulubiona tiara z hiszpańskiej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  8. Tiara z gladka suknia wygladalaby wspaniale a sukienka bez tiary tez lepiej by sie prezentowala.Razem mi nie pasuja bo sa zbyt strojne.Sukienka z perlami od razu przypomina mi slynna biala suknie Diany

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam, że nie do twarzy jej w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  10. a mnie zastanawia jak w tej sukni usiąść :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż za wycięcia w sukni, ale ta nowa tiara jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kształtu nóg jej nie zazdroszczę, bo nie są bardzo zgrabne, może nawet krzywe, ale szczupłości łydek tak, nawet bardzo...

    OdpowiedzUsuń

Ronnie natalia-oreiro-pl